Train Self Management – Weekend

train-self-management-weekend

Atelier de comunicare, cunoaștere de sine și autoafirmare.

Ce înseamnă TrainSelfManagement?


Zi de zi le solicitam copiilor sa fie atenti la scoala, sa invete limba romana, matematica, limbi straine, informatica. Copiii invata sa opereze cu elemente logice, dar nu stiu sa abordeze esecurile ( isi spun ca ei nu pot/nu stiu, frustrandu-se si in cele din urma renunta sa mai incerce), invata sa rezolve probleme de matematica, dar nu stiu sa-si rezolve conflictele, fac analiza matematica, dar sunt incapabili de analiza propriilor resurse, de constientizarea punctelor forte si a vulnerabilitatilor. Ancorati in atingerea obiectivelor scolare, uitam adesea ca ei au nevoie sa inventeze, sa creeze, sa se exprime liber si spontan, sa infrunte obstacole, ca deseori sufera deceptii, traiesc dezamagiri si nedreptati, ca au nevoie sa isi faca prieteni si sa se joace cat mai mult. Intr-un cuvant au nevoie de dezvoltare personala.

Programul TrainSelfManagement vizeaza construirea si valorificarea la copiii cu varste intre 7-14 ani, a resurselor psihice, emotionale si comportamentale necesare pentru a face fata provocarilor cu care se confrunta zi de zi in mediul familial, scolar in cercul de prieteni.

Beneficiile parcurgerii acestui program:

  • Copiii vor invata sa se simta mai bine cu sine – sa fie mai puternici si sa aiba o imagine clara a propriei persoane.
  • Copiii vor invata strategii pentru a fi mai fericiti, mai linistiti si, de asemenea, sa fie in contact cu mediul in care traiesc si cu oamenii din viata lor.
  • Copiii vor invata sa-si exprime cu mai multa usurinta sentimentele profunde, in mod special furia, sub forme sanatoase.
  • Copiii vor invata sa-si optimizeze capacitatile de cunoastere si gestionare a propriilor emotii.
  • Copiii isi vor dezvolta flexibilitatea comportamentala, creativitatea si capacitatea de a identifica si a aplica un numar cȃt mai mare de solutii pentru diferitele situatii problematice cu care se confrunta frecvent in viata lor de zi cu zi.
  • Copiii vor deprinde si exersa abilitati de management al timpului si a invatarii.
  • Copiii isi vor exersa si optimiza resurse cum ar fi: perseverenta, invatarea bazata pe motivatia intrinseca, optimismul si gandirea pozitiva, organizarea si toleranta la frustrare, rabdarea.

Temele abordate

Temele de lucru vor viza subiecte legate de exprimarea directa a gandurilor si sentimentelor, subiecte legate de indentitatea de sine (identificarea resurselor si vulnerabilitatilor), subiecte legate de rolul comunicarii asertive, verbale si non-verbale, subiecte ce vizeaza abilitati precum lucrul in echipa (cooperare, asertivitate, valorizare, incredere).

Atelierul Train Self Management  este structurat pe patru module:

Modulul I „Sunt curios sa aflu cine sunt…”Identificarea resurselor personale si optimizarea stimei de sine.

Ce invata participantii?

  • Sa-si exerseze si sa-si dezvolte abilitatile de autoafirmare.
  • Sa-si dezvolte increderea in sine.
  • Sa-si dezvolte si sa-si optimizeze resursele creative si expresive.
  • Sa-si dezvolte capacitati de a face fata obstacolelor si de a lua decizii pe cont propriu.

Modulul II „ Universul meu – relatiile mele”

Ce invata participantii?

  • Sa-si exprime gandurile si sentimentele intr-o maniera asertiva.
  • Sa comunice expresiv, verbal si non-verbal.
  • Sa dobandeasca si sa-si dezvolte abilitati de lucru in echipa:cooperare, asertivitate, valorizare, incredere.
  • Sa relationeze eficient si sa ia decizii de a actiona in conformitate cu propriile nevoi.

Modulul III „ Emotiile – culorile din viata mea”

Ce invata participantii?

  • Sa-si cunoasca si sa-si gestioneze propriile emotii.
  • Sa-si identifice si sa-si valorifice calitatile personale.
  • Sa-si constientizeze si sa-si exprime propriile emotii, nevoi, dorinte, actiuni.
  • Sa deprinda si sa exerseze patternuri de comunicare si relationare eficiente.

Modulul IV „ Ferestre catre mine si ceilalti”.

Ce invata participantii?

  • Sa constientizeze consecintele relatiilor interpersonale inadecvate.
  • Sa-si identifice resursele care stimuleaza accepatrea neconditionata de sine.
  • Sa exerseze reactii adecvate de a face fata obstacolelor, dificultatilor scolare si interpersonale.
  • Sa-si optimizeze resurse cum ar fi: perseverenta, invatarea bazata pe motivatia intrinseca, optimismul si gandirea pozitiva, organizarea si toleranta la frustrare, rabdarea.

Instrumentele de provocare a experientei de grup a copilului

  • Jocul
  • Fantezia ghidata
  • Metafora
  • Miscarea si dansul
  • Desenul, pictura cu degetele
  • Colajul
  • Modelajul

Aceste instrumente sunt „ferestrele” prin care se poate accesa universul interior al copilului, avand efecte de: detensionare emotionala, autodescoperire, realizare a insight-urilor restructurante, imbogatire emotionala, cognitiva si sociala.

Detalii organizatorice:

Durata cursului: 4 module a câte 12 ședințe (3 luni un modul), cu durata de 60 minute/ședință.
În sala de curs vor fi maxim 12 copii.
Investiția: un modul (12 ședințe de curs) costă 480 lei, ce pot fi plătiți în 3 rate (160 ron) lunare.
Costul unei ședințe: 60 ron
Durata unui curs: 60 minute, 18.45 – 19.45
Frecvența: o oră / săptămână

Locație: Cotroceni Business Center (Fosta cladire APACA de langa AFI Cotroceni), sector 6

În cazul in care alegeți varianta de weekend, o ședință durează 2 h
și se desfășoară după calendarul de mai jos:

Modulul I

Interval orar: 10.30-12.30

24.10.2015

14.11.2015

21.11.2015

05.12.2015

19.12.2015

16.01.2016

Modulul II

Interval orar: 10.30-12.30

30.01.2016

06.02.2016

20.02.2016

05.03.2016

19.03.2016

02.04.2016

Modulul III

Interval orar: 10.30-12.30

16.04.2016

07.05.2016

21.05.2016

04.06.2016

18.06.2016

25.06.2016

!!!! Important: înscrierea la cursuri se poate face pe parcursul întregului an școlar

Pentru informatii suplimentare si inscrieri, contactati-ne la adresele de mail: carmen.vieru@trainyourmind.ro, oana.paunescu@trainyourmind.ro, sau la numerele de telefon: 0726779826 / 0724962923