
1, 2, 3… Start pentru succes
Atelier de dezvoltare a inteligenței logico-matematice și comunicare
Dacă aveți un copil cu vârsta între 5 – 12 și sunteți interesati să-l încurajați să exploreze, să comunice, să rezolve probleme într-o manieră inedită și creativă, să aibă un nivel ridicat de energie, motivație și optimism, sa iasa din rigorile prestabilte sau din stereotipiile definitiilor din manual, vă invităm să citiți mai multe despre acest atelier.
Ce este ”Ce este Atelierul de logico-matematica”?
Acest atelier,presupune o întâlnire de lucru, o dată pe săptămână, timp de 60 de minute, în care copiii au la dispoziție metode practice care-i ajută să învețe mai eficient, să gândească într-un mod creativ și inovator, să-și dezvolte atitudini pro explorare, investigare și cercetare, să-și dezvolte gândirea divergentă, abilitățile de colaborare și capacitatea de rezolvare a problemelor într-o manieră constructivă.
De ce să vă înscrieți copilul la Atelierul ”Logico-matematic”?
Iată care sunt principalele beneficii pe care le poate avea copilul participând la acest atelier:
- Copilul învață să identifice cu ușurință soluții la situațiile frustrante.
- Descoperă și conștientizează atitudinile personale față de învățare.
- Învață să coopereze și să negocieze cu ceilalți copii
- Copiii vor învață activ cum să își dezvolte capacitatea de gândire divergentă, creativitatea și capacitatea de comunicare și exprimare
- Învață să își exprime opiniile și să își ceară drepturile tinând cont de ceilalți
- Copilul iși dezvoltă încrederea în sine și optimismul în față sarcinilor școlare.
- Educarea trăsăturilor pozitive de voință și de caracter și formarea unei atitudini pozitive față de activitatea de învățare
- Gândire de tip ”Eu pot!”.
- Sesizeasă punctele tari și punctele slabe în propriul mod de învățare.
- Însușirea a noi modalități de optimizare și perfecționare a învățării.
Conținuturi abordate
Modulul I: Procesele cognitive superioare:
- Gândirea – modalități de operare a gândirii, invatarea cognitiva, intelegerea, rezolvarea de probleme, fazele procesului rezolutiv, strategii de rezolvare a problemelor, categorii de probleme
- Memoria – memorarea informațiilor, păstrarea informațiilor, reactualizarea informațiilor, procedee de optimizare a memoriei, tehnici de învățare.
- Limbajul și imaginația – limbaj și gândire, combinatorica imaginativă
Modulul II: Activități și procese reglatorii:
- Motivația – motivația pozitivă/negativă, intrinsecă/extrinsecă, motivație și performanța, optimum motivațional.
- Voința – obstacolul în sarcina de lucru,reglarea voluntară a activității în vederea depășirii obstacolului, luarea deciziei, calitațile voinței.
- Atenția – orientarea atenției, concentrarea atenției,organizarea – reglarea și autoreglarea energiei psihonervoase.
Modulul III: Procese psihice senzoriale:
- Percepția și reprezentarea – rolul gândirii, limbajului și experienței anterioare în percepție, percepția însușirilor spațiale ale obiectelor, percepția timpului, percepția mișcării, observația și spiritul de observație, rolul reprezentărilor în activitatea mintală, integralitatea perceptivă, reprezentarea vizuală.
Detalii organizatorice:
!!!! Important: înscrierea la cursuri se poate face pe parcursul întregului an școlar
Pentru informatii suplimentare si inscrieri, contactati-ne la adresele de mail: carmen.vieru@trainyourmind.ro, oana.paunescu@trainyourmind.ro, sau la numerele de telefon: 0726779826 / 0724962923